Компютърна поддръжка

IMG_20160914_110714
IMAG0121
IMAG0081
IMAG0080
IMG_20151219_143603
IMAG0529
IMG_20151219_143553
IMG_20151219_143553
IMG_20151219_143532
IMAG0079
3
4
IMG_20151219_143603
IMAG0079
IMAG0077
IMAG0121
IMAG0080
IMAG0283
IMG_3783
IMG_20151219_143603
IMG_4353
IMG_1026
IMG_3782
IMAG0292
IMG_20151219_143521
IMG_20151219_143532
IMG_20160914_110714 IMAG0121 IMAG0081 IMAG0080 IMG_20151219_143603 IMAG0529 IMG_20151219_143553 IMG_20151219_143553 IMG_20151219_143532 IMAG0079 3 4 IMG_20151219_143603 IMAG0079 IMAG0077 IMAG0121 IMAG0080 IMAG0283 IMG_3783 IMG_20151219_143603 IMG_4353 IMG_1026 IMG_3782 IMAG0292 IMG_20151219_143521 IMG_20151219_143532

Абонаментната компютърна поддръжка представлява изнесен IT отдел предназначен за фирми, които се нуждаят от качествени и достъпни компютърни услуги. Системната поддръжка на компютърните системи в офиса гарантира сигурна и безпроблемна работа на вашите служители. При сключването на договор получавате неограничен брой посещения на място, дистанционна поддръжка, гарантирано време за реакция, отстъпки при покупка на хардуер и софтуер. Срещу фиксирана абонаментна такса за поддръжка получавате експресни хардуерни и софтуерни услуги на атрактивна цена. Всяка ваша заявка се входира в нашата CRM система, чрез която ние управляваме нашия персонал ефективно. Доверявайки се на нас за вашата IT поддръжка ние гарантираме безпрепятствената работа на техниката във вашия офис.

Ето и някои от предимствата на договора за абонаментна поддръжка:

  • инсталации, преинсталации, конфигуриране на операционни системи, инсталация и конфигуриране на периферни устройства
  • пазарувате компютърно оборудване и офис консумативи на преференциални цени
  • получавате безплатна помощ, консултации и препоръки. Голяма част от възникналите проблеми се решават в рамките на един телефонен разговор чрез дистанционен достъп. Достатъчно е наличието на интернет връзка. Наш служител се свързва и дистанционно разрешава проблема ви
  • безплатна доставка, монтаж и инсталация на оборудване, както и обективни консултации за покупката на такова
  • месечената такса не ви ограничава с определен брой посещения. Колкото пъти е нужно, толкова пъти наш служител или екип ще ви посети. Резултатите от нашата работа осигуряват безпроблемно функциониране на техниката
  • съдействие при бракуване на техника
  • реално по вашия проблем започва да се работи веднага след регистриране на обаждане или получено писмо по електронна поща, описващо детайли от него. Времето за посещение на адрес е от 2 до 8 работни часа, когато проблемът не може да се реши дистанционно
  • имате на разположение мнението и препоръките на висококвалифицирани IT специалисти по всяко време за всякакви въпроси. Консултации при избор на нова или подмяна на стара компютърна техника, мрежови и периферни устройства. Обучение на вашия персонал относно правилната експлоатация на компютърно и мрежово оборудване
  • не сте обвързвани да купувате компютърно оборудване задължително от нас
  • осигуряване на заместващ монитор или принтер до ремонтирането на дефектиралия такъв
  • почистване на вируси, диагностика, подмяна на дефектирали компоненти (компонентите се заплащат допълнително)
  • мониторинг на натоварването на мрежата, което спомага за предотвратявено на евентуални проблеми
  • не се налага да се съобразявате с настроението, възможностите и отпуските на едно лице, което работи на месечна заплата, а напротив – вие получавате данъчна фактура, за която сте в пълно право да изисквате строго спазване на договорените отношения
  • съдействие и решения за периодично архивиране (backup) на информацията на поддържаните системи
  • за всяко посещение при вас се съставя „Сервизен протокол за извършена услуга”, чиято задача е да следи за правилното и своевременно разрешаване на вашите проблеми. Всички съставени протоколи се пазят при нас електронно и на хартиен носител, и могат да бъдат предоставени при поискване от ваша страна във всеки един момент. При ваше желание, копие на „Сервизен протокол за извършена услуга“ от посещението може да се съхранява и при Вас
  • всяко наше действие се вписва в документ, чието съдържание се актуализира ежедневно и може да ви служи като история. В него се съдържа информация като например: Kой е вашият интернет доставчик (настройки на рутери, суичове и друго комуникационно оборудване)? Гаранционна ли е техниката, която използвате? Принципна схема на локалната мрежа. Настройки на специфичен софтуер. Лицензни ключове за приложен софтуер и много други

В сервизното ни обслужване влиза задължително безплатно почистване на техниката от прах със сгъстен въздух.

Инцидентна поддръжка

При този тип поддръжка няма сключен абонаментен договор. При възникване на проблем обадете ни се и ние ще ви посетим, ще анализираме причината, ще решим казуса и ще ви предложим превантивни мерки за в бъдеще. Работи се по утвърдена ценова листа за услуги, която можете да видите тук.

Може да ни потърсите както при софтуерни, така и при хардуерни проблеми с вашата техника.

За повече информация, моля свържете се с нас тук.


Дистанционна поддръжка

Голяма част от проблемите, възникващи по време на работа, се разрешават чрез отдалечен достъп до вашия компютър. Това става посредством различни приложения (TeamViewer, LogMeIn, Microsoft RDC, Chrome Remote Desktop), като най-удобното и често използвано приложение е TeamViewer. С него ние може да ви предложим решение на голяма част от проблемите, които възникват в компютъра ви. Необходимо е само да имате налична интернет връзка.

Дистанционна поддръжка може да бъде полезна при:

  • забавена работа на компютъра
  • инсталиране на приложения
  • инсталация на периферни устройства
  • настройка на специфични приложения
  • инсталация и настройка на браузъри за работа с електронен подпис
  • зараза със зловреден софтуер
  • съобщения за грешки в ОС
  • настройка на електронни пощи и пощенски клиенти

Ако имате въпроси или нужда от консултация за услугата компютърна поддръжка не се колебайте да се свържете с нас.

Back to Top
Created with Visual Composer